cart 0

FAQ

  1. Jak mam postąpić, kiedy zapomnę hasła dostępu?

    w stopce strony (u dołu strony) znajdziesz ODZYSKIWANIE HASŁA.

    kliknij w odnośnik i postępuj zgodnie z instrukcjami.

  2. Jak mogę zmienić hasło?

    w stopce strony znajdziesz dział MOJE KONTO,

    następnie po zalogowaniu się i wejściu w SZCZEGÓŁY KONTA możesz dokonać edycji swoich ustawień, w tym zmiany hasła

  3. Jak mogę zmienić adres e-mail?

    w stopce strony znajdziesz dział MOJE KONTO,

    następnie po zalogowaniu się i wejściu w SZCZEGÓŁY KONTA możesz dokonać edycji swoich ustawień, w tym zmiany adresu e-mail

  4. Czy moje dane personalne są zabezpieczone?

    Tak, zarówno nasza strona posiada odpowiednie zabezpieczenia i certyfikaty, jak również TeGusta.pl nie udostępnia Twoich danych nikomu innemu.

  5. Jak mogę złożyć zamówienie?

    Każde zamówienie możesz złożyć w dowolnej dogodnej dla Ciebie formie.

    uważamy że najszybciej możesz to zrobić przez złożenie zamówienia w naszym sklepie internetowym, jeśli z jakiegoś powodu wolisz zrobić to telefonicznie lub mailem zachęcamy do kontaktu.

    zadzwoń do TeGusta.pl

    (+48) 503 19 22 21

    napisz do nas na adres:

    info@tegusta.pl

  6. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

    Każde zamówienie możesz złożyć w dowolnej dogodnej dla Ciebie formie,

    uważamy że najszybciej możesz to zrobić przez złożenie zamówienia w naszym sklepie internetowym, jeśli z jakiegoś powodu wolisz zrobić to telefonicznie zachęcamy do kontaktu.

    zadzwoń do TeGusta.pl

    (+48) 503 19 22 21

  7. Na co należy zwrócić uwagę podczas składania zamówienia?

    Sprawdź, czy wprowadziłeś kod kuponu rabatowego, jeśli taki posiadasz,
    Sprawdź Swoje dane adresowe, aby paczka na pewno trafiła do Ciebie,
    na koniec sprawdź formę płatności i sposób wysyłki.

    Jeśli coś poszło nie tak, skontaktuj się z nami

    napisz do nas na adres:

    info@tegusta.pl

    lub

    zadzwoń

    (+48) 503 19 22 21

  8. Jak mogę podejrzeć status mojego zamówienia?

    w dolnym pasku menu - w stopce strony. w MOJE KONTO znajdziesz "Moje zamówienie".

    Po kliknięciu linku będziesz mógł zobaczyć status i wszystkie informacje dotyczące Twojego zamówienia.

  9. Czy mogę połączyć w jedno kilka złożonych zamówień?

    Jeśli jeszcze nie wysłaliśmy Twoich zamówień, skontaktuj się z nami jak najszybciej, jeśli będzie to możliwe, wyślemy produkty w jednej paczce.

     

    jeśli chcesz skontaktować się z TeGusta.pl,

    napisz do nas na adres:

    info@tegusta.pl

    lub

    zadzwoń

    (+48) 503 19 22 21

  10. W jaki sposób mogę anulować złożone zamówienie?

    Jeśli jeszcze nie wysłaliśmy Twojego zamówienia, skontaktuj się z nami jak najszybciej.

    Zadzwoń
    503 19 22 21

    bądź napisz maila.
    biuro@tegusta.pl

    możesz też zarządzać swoim zamówieniem na Twoim Koncie w TeGusta.pl

  11. Jakie rodzaje płatności akceptuje Te Gusta?

    Stale się rozwijamy i dostosowujemy się do potrzeb naszych Klientów.

    w TeGusta zapłacisz:

    • przez Przelewy24 (w tym także kartą kredytową)
    • PayPal, więcej informacji o PayPal
    • dokonując bezpośredniego przelewu na konto bankowe TeGusta
    • możesz też zapłacić kurierowi przy odbiorze zamówienia
  12. Czy płatność i inne przeprowadzone przeze mnie transakcje są bezpieczne?

    Tak, po wybraniu formy płatności nastąpi przekierowanie do bezpiecznego serwera, gdzie dokonasz płatności.

  13. Gdzie znajdę swój bon rabatowy?

    kody rabatowe TeGusta wysyłamy Klientom mailem lub jako załącznik do zamówienia.

    kody rabatowe dostępne są również podczas organizowanych przez TeGusta.pl promocji, o których informujemy na naszych profilach na portalach społecznościowych:

    Facebook

    Instagram

     

  14. Jak mogę zrealizować swój bon?

    Jeśli posiadasz kod rabatowy (bon rabatowy), aby uzyskać zniżkę, wpisz jego kod podczas dokonywania zakupów

    zrobisz to tak:

    • w KOSZYKU wpisz kod w polu KOD KUPONU

    lub podczas dokonywania płatności

    • w ZAMÓWIENIU kliknij: Masz kupon? Kliknij tutaj, aby dodać kod; następnie wpisz kod
  15. Co się dzieje z bonem podczas zwrotu jednego lub kilku towarów?

    Jeśli zwracasz zamówiony przedmiot, zwrócimy Ci za niego dokładnie taką sumę, jaką zapłaciłeś.

    Bardzo serdecznie powitamy Cię podczas kolejnych zakupów, podczas których użyjesz poprzedniego kodu (jeśli dalej będzie obowiązywała promocja), lub prześlemy Ci kolejny kupon rabatowy.

  16. Jak długo trwa dostawa zamówionego towaru?

    TeGusta.pl ciągle powiększa swoje magazyny i większość oferowanych przez nas produktów wysyłamy w 24-48 godzin. 

    Jeśli Twoje zamówienie jest duże, bądź nie posiadamy danego produktu w magazynie, staramy się informować klientów na bieżąco, kiedy towar zostanie dostarczony.

    Jeśli zamówiłeś towar, którego nie posiadamy, zazwyczaj dostarczany jest on do nas w ciągu 14 dni. Niestety czasem zdarza się że towar, np. meble, bądź ręcznie wykonywane produkty, dostarczane są do nas po 3 - 4 tygodniach.

    Jeśli masz wątpliwości, bądz pytania o termin realizacji konkretnego zamówienia - skontaktuj się z nami:

     

    napisz do nas na adres:

    info@tegusta.pl

    lub

    zadzwoń

    (+48) 503 19 22 21

  17. W jaki sposób Te Gusta wysyła towar do klienta?

    Wszystkie zamówione produkty pakujemy bezpiecznie min. opakowując w dodatkowe kartony czy owijając folią bąbelkową. Większość z oferowanych przez TeGusta.pl produktów jest już zapakowana w opakowania producentów, wówczas opakowujemy je w dodatkowy karton bądź folie.

    Produkty wysyłamy do Paczkomatów InPost, lub nadajemy kurierem DHL

  18. W jaki sposób mogę ustalić z dostawcą termin odbioru przesyłki?

    Po wybraniu formy wysyłki i opłaceniu zamówienia TeGusta.pl przystąpi do realizacji zamówienia tak szybko jak to tylko możliwe, jeśli masz specjalne życzenia, napisz je podczas składania zamówienia.

    Przy nadawaniu przesyłki każdy klient otrzymuje numer przesyłki - tracking number - aby móc śledzić losy swojego zamówienia.

    Po nadaniu przesyłki TeGusta.pl nie ma wpływu na termin dostarczenia jej klientowi - jest to zależne od firmy kurierskiej.

  19. Czy zamówiony towar można odebrać osobiście?

    TeGusta.pl jest sklepem wysyłkowym, w szczególnych sytuacjach możliwy jest odbiór zamówionych towarów na terenie Poznania. Prosimy jednak o wcześniejszy kontakt i ustalenie czy jest to możliwe.

  20. Jaki jest koszt wysyłki?

    Przy zamówieniach powyżej 299 zł, paczkę wysyłamy na nasz koszt; nie dotyczy to wysyłki mebli

    Wysyłkę mebli wyceniamy indywidualnie dla każdego zamówienia. Spowodowane jest to faktem, że niektóre meble muszą być wysyłane więcej niż jedną paczką.

     

  21. Czy towar może być wysłany poza granice Polski?

    Przed zamówieniem towaru z wysyłką zagraniczną prosimy o kontakt.

    Pragniemy wysyłać przesyłki do wszystkich naszych Klientów na całym świecie, jednak nie zawsze jest to możliwe.

    Koszt wysyłki kalkulowany jest indywidualnie.

  22. W jaki sposób mogę zwrócić dostarczony towar?

    Jeśli zdecydowałeś się zwrócić zakupiony towar, prześlij nam go z powrotem w ciągu 14 dni. Towar nie może być uszkodzony ani nosić znamion użytkowania. Do przesyłki prosimy dołączyć paragon zakupu lub fakturę.

    zwrot towaru prosimy kierować na adres

    TeGusta.pl Karolina Henschke

    ul. Polna 19,

    64-212 Siedlec

     

  23. W jakim terminie mogę zwrócić towar?

    Zgodnie z prawem, i naszym regulaminem, możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

  24. Czy zakupiony towar podlega gwarancji?

    Wszystkie oferowane przez TeGusta.pl produkty są fabrycznie nowe, dostarczane do nas przez producentów. Przed każdą wysyłką sprawdzamy, czy produkt pełnowartościowy. Jeśli jakiś produkt mimo zakupu nie spełnia Twoich oczekiwań możesz nam go odesłać, a my zwrócimy Ci pieniądze.

  25. Czy zwracany towar może zostać odebrany przez dostawcę Te Gusta?

    Tak, ale jest to usługa dodatkowo płatna.

  26. Kiedy i w jaki sposób nastąpi zwrot pieniędzy za odesłany towar?

    Jeśli zwróciłeś nam towar, zwrócimy Ci pieniądze jak tylko otrzymamy przesyłkę.

    Pieniądze zwracamy na konto z którego płaciłeś, bądź jeśli uzgodnisz z nami inaczej, przelejemy je na wskazane przez Ciebie konto.

    Jeśli płaciłeś przy odbiorze wskaż konto, na które mamy przelać należność.

    Zgodnie z naszym regulaminem na zwrot pieniędzy mamy 14 dni. Zazwyczaj robimy to zaraz po otrzymaniu przesyłki.

  27. Jak mogę skontaktować się z Te Gusta w razie pojawienia się problemów np. z wejściem na stronę, złożeniem zamówienia?

    jeśli chcesz się skontaktować z TeGusta.pl

    napisz do nas na adres:
    info@tegusta.pl
    lub

    zadzwoń

    (+48) 503 19 22 21

  28. Jak można nawiązać współpracę z Te Gusta?

    W ofercie TeGusta.pl posiadamy wiele wyjątkowych i niepowtażalnych produktów, które wyróżniają się designem i jakością wykonania. Pragniemy zaspokajać potrzeby zarówno naszych klientów, jak i Państwa klientów czy kontrachentów.

    Jeśli jesteś architektem, poszukującym mebli jednego z naszych producentów, chętnie pomożemy.

    Jeśli szukasz większej ilości produktów, albo potrzebujesz prezentów dla pracowników, zapraszamy do współpracy.

     

    Zapraszamy do kontaktu - z pewnością pomożemy i znajdziemy to, czego potrzebujesz!

     

    jeśli chcesz skontaktować się z TeGusta.pl,

    napisz do nas na adres:

    info@tegusta.pl

  29. Jak mogę skontaktować się z działem obsługi klienta?

    jeśli chcesz skontaktować się z TeGusta.pl,

    napisz do nas na adres:

    info@tegusta.pl

    lub

    zadzwoń

    (+48) 503 19 22 21